9.30 OTWARCIE KONFERENCJI
Wanda Stypułkowska, Prezes, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Elżbieta Łukacijewska, Posłanka, Parlament Europejski
MODERATOR
Maciej Głogowski, dziennikarz ekonomiczny
BLOK 1
9.45 - 11.30 PRZYSZŁOŚĆ TAK DOBRA JAK PRZESZŁOŚĆ? CZY SPROSTAMY WYMAGANIOM? CZY POKONAMY NADCHODZĄCY KRYZYS?
Jak wygląda sektor w 2022 r.? Jak zmienił się przez 20 lat? Jakie wyzwania czekały na nas w 2002 r., a jakie stoją przed nami obecnie?
UCZESTNICY DEBATY:
Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego | Paweł Chrościcki, Coty Eastern Europe | Henryk Orfinger, Dr Irena Eris | Daria Prochenka, Clochee | Łukasz Rychlicki, Alba Thyment | Małgorzata Wenerska-Craps - Stałe Przedstawicielstwo RP przy UE | Jolanta Zwolińska, JM Innovative Cosmetics
11.40 - 12.10 PRZERWA KAWOWA
BLOK 2
12.10 - 14.20 KOSMETYKI SĄ NIEZBĘDNE. CZEGO DZIŚ POTRZEBUJE EUROPEJSKI KONSUMENT?
Kosmetyki są niezbędne – w życiu codziennym i nie tylko. Jakie znaczenie mają dla społeczeństwa i konsumentów? Czy tę świadomość mają również europejscy decydenci? Czy branża kosmetyczna właściwie tę niezbędność komunikuje? Czy umiemy opowiadać historię o sobie? Jak postrzega nasze „story” regulator”?
PRELEKCJE:
UCZESTNICY DEBATY:
Maciej Adamaszek, Ferrum Labs | John Chave, Cosmetics Europe | Agnieszka Gościniewicz, pacjentka Fundacji Piękniejsze Życie | Hans Ingels, Dyrekcja Generalna: Rynek wewnętrzny, Przemysł, Przedsiębiorczość i MŚP, Komisja Europejska | | Kamila Król, Ministerstwo Rozwoju i Technologii | Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, badacz mitów | Janina Ochojska, Posłanka, Parlament Europejski | Kaja Rybicka-Gut, Your Kaya
14.20 - 15.20 - LUNCH
BLOK 3
15.20 - 17.30 TRANSPARENTNOŚĆ TO JUŻ NIE OPCJA, TO KONIECZNOŚĆ!
Transparentność w prowadzeniu biznesu – chwilowy trend w komunikacji czy legislacyjny wymóg? Czy tego właśnie oczekuje konsument XXI wieku? Jak osadzić transparentność nie tylko w komunikacji, ale również w strategii biznesu?
PRELEKCJE:
UCZESTNICY DEBATY:
Anna Bieluń, Bielun&Bielun | Małgorzata Cieloch, UOKIK | Valéry Gaucherand, L’Oréal Polska | Róża Gräfin von Thun und Hohenstein, Posłanka Parlament Europejski | Marta Marczak, Ekspert ds. brandingu | Andrew McDougall, Mintel Group | Agnieszka Plencler, Fundacja Forum Konsumentów | Irek Sudnik, Dr Irena Eris
PARTNER:Mintel Group Ltd.