Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Strona korzysta z plików cookie. Dowiedź się więcej.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en

AGENDA, 5 WRZEŚNIA 2022

9.30 OTWARCIE KONFERENCJI

Wanda Stypułkowska, Prezes, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Elżbieta Łukacijewska, Posłanka, Parlament Europejski

MODERATOR
Maciej Głogowski, dziennikarz ekonomiczny

BLOK 1

9.45 - 11.30 PRZYSZŁOŚĆ TAK DOBRA JAK PRZESZŁOŚĆ? CZY SPROSTAMY WYMAGANIOM? CZY POKONAMY NADCHODZĄCY KRYZYS?

Jak wygląda sektor w 2022 r.? Jak zmienił się przez 20 lat? Jakie wyzwania czekały na nas w 2002 r., a jakie stoją przed nami obecnie?

PRELEKCJE:

  • Henryk Orfinger, Dr Irena Eris, 40 lat mineło jak jeden dzień. Historia Piękna.
  • Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Lepsze wrogiem dobrego. Zmiana fundamentów naszej regulacji

UCZESTNICY DEBATY:

Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego | Paweł Chrościcki, Coty Eastern Europe | Henryk Orfinger, Dr Irena Eris | Daria Prochenka, Clochee | Łukasz Rychlicki, Alba Thyment | Małgorzata Wenerska-Craps - Stałe Przedstawicielstwo RP przy UE | Jolanta Zwolińska, JM Innovative Cosmetics

11.40 -  12.10 PRZERWA KAWOWA

BLOK 2

12.10 - 14.20 KOSMETYKI SĄ NIEZBĘDNE. CZEGO DZIŚ POTRZEBUJE EUROPEJSKI KONSUMENT?

Kosmetyki są niezbędne – w życiu codziennym i nie tylko. Jakie znaczenie mają dla społeczeństwa i konsumentów? Czy tę świadomość mają również europejscy decydenci? Czy branża kosmetyczna właściwie tę niezbędność komunikuje? Czy umiemy opowiadać historię o sobie? Jak postrzega nasze „story” regulator”?

PRELEKCJE:

  • John Chave, Cosmetics Europe, Niezbędne w życiu codziennym: postrzeganie kosmetyków przez konsumentów – badanie Cosmetics Europe 2022
  • Dr Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, autor bloga Mitologia Współczesna, Bezpieczeństwo i niezbędność. Jakich opowieści dziś potrzebujemy? 

UCZESTNICY DEBATY:

Maciej Adamaszek, Ferrum Labs | John Chave, Cosmetics Europe | Agnieszka Gościniewicz, pacjentka Fundacji Piękniejsze Życie | Hans Ingels, Dyrekcja Generalna: Rynek wewnętrzny, Przemysł, Przedsiębiorczość i MŚP, Komisja Europejska | | Kamila Król, Ministerstwo Rozwoju i Technologii Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, badacz mitów | Janina Ochojska, Posłanka, Parlament Europejski | Kaja Rybicka-Gut, Your Kaya 

14.20 - 15.20 -   LUNCH

BLOK 3

15.20 - 17.30 TRANSPARENTNOŚĆ TO JUŻ NIE OPCJA, TO KONIECZNOŚĆ!
Transparentność w prowadzeniu biznesu – chwilowy trend w komunikacji czy legislacyjny wymóg? Czy tego właśnie oczekuje konsument XXI wieku? Jak osadzić transparentność nie tylko w komunikacji, ale również w strategii biznesu?

PRELEKCJE:

  • Andrew McDougall, Mintel Group, Konsument 20 lat temu, dziś i w przyszłości.
  • Marta Marczak, Ekspert ds. brandingu, Transparentność działań podstawą strategii firm kosmetycznych. Jak kryzys wpływa na wizerunek?

UCZESTNICY DEBATY:

Anna Bieluń, Bielun&Bielun | Małgorzata Cieloch, UOKIK | Valéry Gaucherand, L’Oréal Polska | Róża Gräfin von Thun und Hohenstein, Posłanka Parlament Europejski | Marta Marczak, Ekspert ds. brandingu | Andrew McDougall, Mintel Group | Agnieszka Plencler, Fundacja Forum Konsumentów | Irek Sudnik, Dr Irena Eris



PARTNER:

Mintel Group Ltd.