Szanowni Państwo,
Innowacje zwykle kojarzą się z technologią lub nowymi produktami. Powinniśmy jednak ulepszać także nasze działania marketingowe i sprzedażowe, ponieważ firmy posiadające lepszą strategię, często są w stanie pokonać technologicznie dojrzalszych konkurentów.
Na konkurencyjnym rynku bardzo ważne jest, aby umieć wyróżnić się ciekawym, ale także uczciwym i spójnym przekazem, który zapada w pamięć. Aby zbudować taką komunikację, potrzebujemy nie tylko język korzyści naszej oferty (co ona daje), ale informację dlaczego je dajemy. Wynika to z faktu, że ludzie kupują zwykle chętniej od tych, z którymi dzielą te same podejście do życia. Tacy klienci stają się często ambasadorami, którzy opowiadają o naszych produktach swoim znajomym – za darmo.
W trakcie warsztatów pokażemy jak tworzyć oryginalny przekaz z użyciem nowatorskiego zastosowania Teorii Archetypów CG Junga. Archetypy to emocjonalnie silne wzorce w kulturze wspólne dla wszystkich ludzi. Mają one swoje odzwierciedlenie w filmie i literaturze, posiadają własną symbolikę, dzięki czemu nawiązując do nich możemy bardzo wzmocnić swój przekaz. Przestudiujemy także mistrzowskie wykorzystanie tej metody w reklamie i sprzedaży, oraz spróbujemy poszukać własnego klucza do ciekawej komunikacji.
W programie:
- Wprowadzenie do marketingu archetypów
- Ćwiczenia w identyfikacji archetypów
- Przykłady zastosowania w biznesie
- Identyfikacja własnego archetypu
Zapraszamy w szczególności:
- Właścicieli firm i kardę zarządzającą
- Dyrektorów:
- Strategii
- Marketingu i Sprzedaży
- Rozwoju biznesu
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy!
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ORAZ REJESTRACJA ONLINE: https://online.ikongres.pl/conference/akademia_lewiatana__jak_tworzyc_ciekawa_komunikacje_marketingowa_i_sprzedazowa
|