Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Strona korzysta z plików cookie. Dowiedź się więcej.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en


Timer-50 PRELEGENCI
Define Location-50INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Giving Tickets-50MINTEL GROUP

       




AGENDA WYDARZENIA


9.30: OTWARCIE KONFERENCJI

Wanda Stypułkowska, Prezes, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Elżbieta Łukacijewska, Posłanka, Parlament Europejski

Moderator: Maciej Głogowski, dziennikarz ekonomiczny

BLOK 1

9.45 - 11.30: PRZYSZŁOŚĆ TAK DOBRA JAK PRZESZŁOŚĆ? CZY SPROSTAMY WYMAGANIOM? CZY POKONAMY NADCHODZĄCY KRYZYS?
Jak wygląda sektor w 2022 r. ? Jak zmienił się przez 20 lat? Jakie wyzwania czekały na nas w 2002 r., a jakie stoją przed nami obecnie?

PRELEKCJE:

  • 40 lat mineło jak jeden dzień. Historia Piękna: Henryk Orfinger, Dr Irena Eris
  • Lepsze wrogiem dobrego. Zmiana fundamentów naszej regulacji: Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

UCZESTNICY DEBATY:

Blanka Chmurzyńska-Brown, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego | Paweł Chrościcki, Coty Eastern Europe | Henryk Orfinger, Dr Irena Eris | Daria Prochenka, Clochee | Łukasz Rychlicki, Alba Thyment | Małgorzata Wenerska-Craps - Stałe Przedstawicielstwo RP przy UE | Jolanta Zwolińska, JM Innovative Cosmetics

11.40 -  12.10:  PRZERWA KAWOWA

BLOK 2

12.10 - 14.20: KOSMETYKI SĄ NIEZBĘDNE. CZEGO DZIŚ POTRZEBUJE EUROPEJSKI KONSUMENT?
Kosmetyki są niezbędne – w życiu codziennym i nie tylko. Jakie znaczenie mają dla społeczeństwa i konsumentów? Czy tę świadomość mają również europejscy decydenci? Czy branża kosmetyczna właściwie tę niezbędność komunikuje? Czy umiemy opowiadać historię o sobie? Jak postrzega nasze „story” regulator”?

PRELEKCJE:

  • Niezbędne w życiu codziennym: postrzeganie kosmetyków przez konsumentów – badanie Cosmetics Europe 2022:John Chave, Cosmetics Europe
  • Bezpieczeństwo i niezbędność. Jakich opowieści dziś potrzebujemy?: dr hab. prof. UW Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, autor bloga Mitologia Współczesna

UCZESTNICY DEBATY:

Maciej Adamaszek, Ferrum Labs | John Chave, Cosmetics Europe | Agnieszka Gościniewicz, pacjentka Fundacji Piękniejsze Życie | Hans Ingels, DYREKCJA GENERALNA: Rynek wewnętrzny, Przemysł, Przedsiębiorczość i MŚP, Komisja Europejska | Kamila Król, Ministerstwo Rozwoju i Technologii Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, badacz mitów | Janina Ochojska, Posłanka, Parlament Europejski | Kaja Rybicka-Gut, Your Kaya 

14.20 - 15.20:  LUNCH

BLOK 3

15.20 - 17.30 TRANSPARENTNOŚĆ TO JUŻ NIE OPCJA, TO KONIECZNOŚĆ!
Transparentność w prowadzeniu biznesu – chwilowy trend w komunikacji czy legislacyjny wymóg? Czy tego właśnie oczekuje konsument XXI wieku? Jak osadzić transparentność nie tylko w komunikacji, ale również w strategii biznesu?

PRELEKCJE:

  • Konsument 20 lat temu, dziś i w przyszłości: Andrew McDougall, Mintel Group
  • Etyka i transparentność działań podstawą strategii firm kosmetycznychMarta Marczak, Ekspert ds. brandingu, 

UCZESTNICY DEBATY:

Anna Bieluń, Bielun&Bielun | Małgorzata Cieloch, UOKIK | Valéry Gaucherand, L’Oréal Polska | Róża Gräfin von Thun und Hohenstein, Posłanka Parlament Europejski | Marta Marczak, Ekspert ds. brandingu | Andrew McDougall, Mintel Group | Agnieszka Plencler, Fundacja Forum Konsumentów | Irek Sudnik, Dr Irena Eris

17.30:  ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

17.30 - 19.30:  PRZERWA


UROCZYSTA GALA

19.30:               WELCOME DRINK
19.40 -19.50:  OFICJALNE OTWARCIE

  • Katarzyna Krupa, prowadząca galę

19.50 - 20.05:  PRZEMÓWIENIE GOŚCI SPECJALNYCH

  • Henryka Bochniarz, Przewodnicząca Rady Głównej, Konfederacji Lewiatan
  • Isabelle Martin, President, Cosmetics Europe

20.05 - 20.25:  PODZIĘKOWANIA DLA ZAŁOŻYCIELI
20.25 - 20.45:  ŻYCZENIA Z SALI
20.45 - 22.00:  KOLACJA
21.15 - 22.25:  KONCERT

  • Natalia Przybysz, Gwiazda Wieczoru

22.30 - 23.00:  TORT
od 23.00:          DJ, ROZMOWY W KULUARACH