Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Strona korzysta z plików cookie. Dowiedź się więcej.
Zamknij
kosmetyczni.pl Linkedin kosmetyczni.pl Facebook
pl
en
09
wrz
2020
Zachęcamy do udziału w II turze naszego kosmetycznego badania branżowego
 
COVID-19 nie opuszcza nas od marca. Eksperci prognozują, że może popsuć szyki pracodawcom i pracownikom także w ostatnim kwartale bieżącego roku. Wiemy, jak polskie firmy kosmetyczne poradziły sobie z pierwszą falą zmian wywołanych koronawirusem. Dane zebrane w I turze badania Kosmetycznych.PL „Branża kosmetyczna vs. COVID-19” na przełomie kwietnia i maja br. posłużyły nam do rozmów z decydentami i urzędnikami – to dzięki nim opinia publiczna mogła z bliska zobaczyć problemy naszego sektora.
 
A jak jest dziś? Czy dotychczas zebrane doświadczenia wskazują, że przez następne trudne miesiące firmy kosmetyczne przejdą bez szwanku, czy wręcz przeciwnie? Jaką rolę w portfolio przedsiębiorstw zajęły kosmetyki antybakteryjne? Co z eksportem innych produktów? Co z innymi projektami, takimi jak Zielony Ład czy obrona kategorii żeli wodno-alkoholowych w Brukseli? Na te i inne pytania chcemy poznać odpowiedzi w II turze naszego badania, w którym – bez żadnych opłat – można wziąć udział do 16 września br.

Czekamy na 1 ankietę z 1 firmy, wypełnioną przez osobę lub osoby, mające pełną wiedzę o aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa w kwestiach zatrudnienia, sprzedaży, wykorzystywanych narzędzi w ramach programów rządowych itp. Udzielenie wszystkich odpowiedzi zajmie ok. 15 minut. Badanie jest oczywiście w pełni anonimowe, a jego obsługę zapewnia firma badawcza SW Research. 

Link do internetowej wersji ankiety: https://app.ankieteo.pl/s/c248a2e8-ef94-408a-bcd2-a70f0322bfd8. Ankieta w pliku Word jest dostępna u Joanny Wawer: jwawer@kosmetyczni.pl.
 
W wiosennej turze badania zebraliśmy ponad 100 ankiet od respondentów. Aby porównać wyniki w sposób metodologicznie poprawny, potrzebujemy i tym razem podobnej liczby kwestionariuszy – prosimy więc o Państwa wsparcie.
Tagi

Zobacz więcej tagów